Unlock brain power

     

      My experience with binaural beat music and reducing stress

The Unexplainable Store. is an online store and is the place to go for beat brainwave entrainment audio files. What does it mean and how does it work? What it means is that audio files, binaural beats, are played through stereo headphones by broadcasting two separate frequencies in each ear. You can listen to them on your computer or download them to your MP3 player.

They have a large selection of downloads for weight loss, astral projection, meditation, remote viewing, past life regression and motivation to name a few. I'm most interested in estress releas and relaxation and that is no easy task in the stress filled lifestyle I lead.

You can order a free 10 minute sample from the Unexplainable Store which is great way to get a feel for what the audios are all about but it took me about 6-8 minutes to relax and concentrate so the recordings over 10 minutes would give you optimum benefits.

You need to put your earphones on and lie down or relax in a comfy chair in a quiet place to listen to the recordings to get the full benefits. Even the first time I listened I could feel myself relaxing. That was incredible for me as I'm fairly tense most times.

You can download these recordings for as low as $5 for a 10 minute Calm Down from the Stress Release category and they have a money back guarantee so you cant lose really. I'm going to try the weight loss category next.

To learn more, and to check out their great products and prices,
                                                                       go to The Unexplainable Store.




 (Danish)
Lås hjerne magt
 
 Min erfaring med binaural beat musik og reducere stress
 Det uforklarlige Store. er en online butik, og er stedet at gå til beat-brainwave medrivning lydfiler. Hvad betyder det, og hvordan fungerer det? Hvad det betyder, er, at lydfiler, binaural beats, spilles igennem stereo-hovedtelefoner med radio to separate frekvenser i hvert øre. Du kan lytte til dem på din computer eller downloade dem til din MP3-afspiller.
De har et stort udvalg af downloads for vægttab, astral projektion, meditation, fjernbetjening visning, tidligere liv regression og motivation for at nævne et par stykker. Jeg er mest interesseret i stress frigivelse og afslapning og det er ikke nogen nem opgave i stress fyldt livsstil jeg fører.

Du kan bestille en gratis 10 minutter prøve fra den uforklarlige Store, som er fantastisk måde at få en fornemmelse for, hvad lydbånd er alle om, men det tog mig omkring 6-8 minutter til at slappe af og koncentrere sig så optagelserne i løbet af 10 minutter ville give dig optimal fordele.

Du er nødt til at lægge dine hovedtelefoner på og ligge ned eller slappe af i en behagelig stol i et roligt sted at lytte til de optagelser, for at få det fulde udbytte. Selv den første gang jeg lyttede jeg kunne føle mig afslappende. Det var utroligt for mig som jeg er temmelig anspændt fleste gange.

Du kan downloade disse optagelser for så lavt som $ 5 for en 10 minutters Calm Down fra Stress Udgivelse kategori og de ​​har en pengene tilbage garanti, så du ikke kan tabe virkelig. Jeg har tænkt mig at forsøge vægttab kategorien næste.

Hvis du vil vide mere, og til at tjekke deres fantastiske produkter og priser,

                                                                        til Det uforklarlige Store.
 

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © Health Care tube Design by Webdesign Free